I wish♦ Kapitel 3

:Carols perpsektiv:
Min telefon ringde, jag svarade som vanligt. Det var Niall, han ville att jag skulle komma över till han så jag tog av mig min OnePeace, jag hade håret i en bulle mitt på huvudet som jag släppte ut och sen la jag håret över axeln. Jag tog mina svarta lång byxor, tighta jeans. Jag öppnade garderoben och kollade runt, inget speciellt att ha. Så jag tog en uringad vit ganska genomskinlig t-shirt med röda ränder på och ett svart linne under det, sen tog jag mina skor och gick en promenad hem till honom. Han bodde i närheten av mig, satt man kunde enkelt gå dit på fem minuter.
Jag knackade lite försiktigt på hans dörr, jag hörde att steg kom närmre dörren och tillslut öppnade Niall. Så fin han var, han hade sitt bloda fina hår som stod upp lite och lite låg åt sidan, en vit Jack Wills tröja och svarta byxor.
-Hi Niall! Sa jag, men jag hade gått upp för alla trappor i hans lägenhet så jag fick anstränga mig för att inte låta anfådd.
-Hi Cas, i have to talk with you.
:Nialls perspektiv:
Jag berättade allt för henne, det slutade inte som jag trodde. Hon blev inte så himla ledsen.
Jag kramade först mig och grät över min axel, sedan gick hon utan att säga ett ord. Hon var verkligen sårad.
Det gjorde ont att se henne så, hon var ju inte sån.. Hon var en glad tjej. Det skulle kännas konstigt i skolan eftersom vi går i samma klass. Men nu var det fredag satt ingen skola imorgon.
:Carols perspektiv:
Jag var påväg ut för att gå en promenad i det fina vädret när min mobil ringde. Det var Cas, hon grät och berättade vad som hänt. Så att istället för att ta en promenad så gick jag till henne och tröstade henne.
-I love him so much, I don't want it to be over. He is my other half.
-Niall is a ashole, forget him. You deserves a better boy than him, Melany don't want him anyway.
-I never wanna see him agian, it will hurt to much. Sa Cas, hon skakade och grät.
-Im gonna go up to my appartment agian, if you want to you can sleep over with me?
-Yes, im coming soon, I just gonna switch clothes.
Jag gick upp till min lägenhet och städade upp lite innan hon kom, jag hatade att ha det stökigt. Cas kom in i min lägenhet, utan att knacka, så gjorde vi alltid. Klockan var redan 8 på kvällen och vi hade inte ätit middag än. Vi tog en promenad till McDondals och köpte med oss mat hem till mig. På vägen ner till McDondals så mötte vi Zayn, Harry, Louis och Liam, men inte Niall. Vi såg dom inte förrens Louis ropade dit oss.
-Cas and Carol, come here. Nästan skrek Louis rakt över torget.
-What is it? sa jag.
-I just wanted to tell you that we're going to have a party at my place tomorrow, it would be such a fun if you could come. Tomorrow 9'o klock, and then you can stay how long time you want. sa Liam med ett leende på läpparna.
-Sure sa jag fort och jag såg hur Harry lös till och drog upp ett stort leende på läpparna.
-Good, see you tomorrow then! sa Zayn och skrattade till.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0